Καλαντζάκης και Αγγελάκης συζήτησαν για θέματα του Γηροκομείου Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Καλαντζάκης και Αγγελάκης συζήτησαν για θέματα του Γηροκομείου Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 24.11.2016

Δελτίο Τύπου

Καλαντζάκης και Αγγελάκης συζήτησαν για θέματα του Γηροκομείου Ιεράπετρας

[dropcap]Θ[/dropcap]έματα που αφορούν το Γηροκομείο Ιεράπετρας και τη λειτουργία του συζήτησαν κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ιεράπετρας, ο Δήμαρχος κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Ατόμων Τρίτης Ηλικίας, κ. Γιώργος Αγγελάκης.

Η ολοκλήρωση των διαδικασιών από μέρους του Δήμου Ιεράπετρας για την έκδοση της άδειας, η ενημέρωση για τους άμεσους στόχους του Συλλόγου με σκοπό τη βελτίωση των υποδομών στο χώρο του Γηροκομείου, αλλά και το αίτημα  του Συλλόγου να τους παραχωρηθεί η δυνατότητα συλλογής του ελαιοκάρπου από ελαιόδενδρα που ανήκουν στην ιδιοκτησία του Δήμου Ιεράπετρας ήταν κάποια από τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη συνάντηση.

ghrokomeio-1

Όπως τόνισε ο κ. Καλαντζάκης «Σε κάθε περίπτωση διάθεση του Δήμου Ιεράπετρας είναι να υποστηρίξει τη λειτουργία και τις ανάγκες του Ορφανουδάκειου Γηροκομείου Ιεράπετρας. Μέχρι σήμερα και ιδίως τα τελευταία χρόνια επιτελείται ένα σπουδαίο έργο τόσο από τους εργαζομένους όσο και από τον Σύλλογο Φιλων Ατόμων Τρίτης Ηλικίας και τον πρόεδρό του, κ. Γιώργο Αγγελάκη, συμβάλλοντας έτσι τα μέγιστα στην βελτίωση της λειτουργίας του, στην ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό του γι’ αυτό και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Στην προσπάθεια αυτή ο Δήμος Ιεράπετρας  και η Δημοτική Αρχή στέκονται αρωγοί, ενισχύοντας και υποστηρίζοντας στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους το σπουδαίο αυτό κοινωφελές για την περιοχή μας έργο. Στο πλαίσιο αυτό θα εξετάσουμε την ικανοποίηση του αιτήματος του Συλλόγου Φίλων Ατόμων Τρίτης Ηλικίας, θέλοντας να στηρίξουμε τη λειτουργία του Γηροκομείου Ιεράπετρας» ανέφερε ο Δήμαρχος.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας