Μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας για την 25η Μαρτίου

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας για την 25η Μαρτίου

Ιεράπετρα 24.3.2017

Μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας για την 25η Μαρτίου

[dropcap]Η[/dropcap] Επανάσταση του 1821, το μεγαλειώδες ξέσπασμα ενός βασανισμένου λαού, αποτελεί το μεγαλύτερο ιστορικό γεγονός της νεότερης ιστορίας μας.

Οι Έλληνες απέδειξαν διαχρονικά ότι η αγωνιστικότητα και η ισχυρή θέληση ενός λαού μπορούν ν’ αλλάξουν την ιστορική του μοίρα.

Μας παρέδωσαν ένα συμβόλαιο Ελευθερίας γραμμένο με το αίμα τους, διδάσκοντάς μας, όπως αναφέρει και ο Κάλβος ότι «Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία».

minima-dimarxou-gia-25 martiou

Έχοντας οράματα, επιμονή και πίστη πολέμησαν με κάθε ανάσα, με κάθε σκέψη πέρα από κάθε λογική και κάθε όριο. Πολέμησαν με πίστη και πείσμα, κάνοντας το αδύνατο, δυνατό. Το όνειρο, απτή πραγματικότητα. 

Έδωσαν κρατική υπόσταση σε μια χώρα  μικρή στο χώρο, αλλά απέραντη στο χρόνο και μας υπενθυμίζουν καθημερινά  τη σημασία που έχουν για το Έθνος μας οι αθάνατες αξίες του ΄21.  

Αναβαπτίζοντας σήμερα αξίες και ιδανικά, βάζοντας μπροστά το εμείς των Ελλήνων και τον πατριωτισμό του κάθε Έλληνα, στην Ελλάδα του 2017 ας αγωνιστούμε με πίστη και αρετή  για να ξαναλάμψει το ελληνικό φως και να κερδίσουμε το σεβασμό που μας αξίζει για την Ελλάδα και τους Έλληνες!

                                             Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821!                                              

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

Θεοδόσιος Καλαντζάκης