Ενημερωτική εσπερίδα Δήμου Ιεράπετρας και Ιατρικόυ Συλλόγου για τον κορνωϊό

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Ενημερωτική εσπερίδα Δήμου Ιεράπετρας και Ιατρικόυ Συλλόγου για τον κορνωϊό

Ιεράπετρα, 10.03.2020

 

Δελτίο Τύπου

Ενημερωτική εσπερίδα Δήμου Ιεράπετρας και Ιατρικόυ Συλλόγου για τον κορνωϊό

[dropcap]Π[/dropcap]ραγματοποιήθηκε το Σάββατο 7 Μαρτίου στην αίθουσα δημοτικού συμβουλίου Ιεράπετρας ενημερωτική εσπερίδα με θέμα: «Νέος κορονοϊός – SARS – Cov-2, ενημέρωση και επαγρύπνηση» σε συνδιοργάνωση του Δήμου Ιεράπετρας και του Ιατρικού Συλλόγου Λασιθίου.

Ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η παθολόγος-εντατικολόγος διευθύντρια του ΕΣΥ και υπεύθυνη παθολογικής κλινικής Γ.Ν.Α.Ν. κα. Ανθούλα Χαλκιαδάκη και το παρών έδωσαν ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Λασιθίου κ. Εμμανουήλ Ανδρεαδάκης, ο πρόεδρος του  Ιατρικού Συλλόγου κ. Κων/νος Νικολαράκης, η κα. Όλγα Σπηλιαρώτη, μέλος του Συλλόγου, Επικεφαλής Δημοτικών Παρατάξεων, Δημοτικοί Σύμβουλοι και δημότες.

Κατά την εκδήλωση παρουσιάστηκαν διεξοδικά η ταχύτητα και ο τρόπος μετάδοσης του νέου κορωνοϊού και η συμπτωματολογία της νόσου από αυτόν και τονίστηκαν τα ορθά μέτρα πρόληψης για την προστασία του κοινωνικού συνόλου.

ekdhlwsh-dhmou-iatrikou-syllogou (1)

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας δήλωσε:

«Στο πλαίσιο των ενεργειών του Δήμου Ιεράπετρας για την πρόληψη μετάδοσης του ιού συνδιοργανώσαμε αυτή την εσπερίδα για να υπάρξει ενημέρωση από επίσημους αρμόδιους φορείς για τον νέο κορωνοϊό και τις ορθές τακτικές αποφυγής ή καθυστέρησης της μετάδοσής του.

Όλοι μας οφείλουμε να υιοθετήσουμε συγκεκριμένη συμπεριφορά, να τηρήσουμε τους επίσημους ενδεδειγμένους κανόνες πρόληψης και υγιεινής προστατεύοντας τη δημόσια υγεία.

Ευχαριστώ πολύ τον Ιατρικό Σύλλογο Λασιθίου για τη συνεργασία και την έγκριτη ενημέρωση του κοινού και, με σεβασμό στην υγεία του πολίτη, παραμένουμε σε εγρήγορση για την άμεση εφαρμογή σχετικών υπουργικών αποφάσεων και στον Δήμο Ιεράπετρας.»

Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας