ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗ – ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. ΖΗΤΑΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗ – ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. ΖΗΤΑΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΗ – ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. ΖΗΤΑΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Σε συνέχεια των προηγούμενων συναντήσεων που είχε πραγματοποιήσει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης με τον Δήμαρχο Βιάννου, κ. Μηνά Σταυρακάκη, προκειμένου να εξευρεθεί τρόπος χρηματοδότησης για την ολοκλήρωση των μελετών για την κατασκευή του Νότιου Οδικού Άξονα και ειδικότερα του τμήματος Βιάννος-Ιεράπετρα, ήρθε να προστεθεί η σημερινή επίσκεψη του κ. Καλαντζάκη στον Δήμο Βιάννου. Στην ατζέντα της συζήτησης τέθηκε τόσο το θέμα του ΝΟΑΚ, όσο και το οδικό δίκτυο που συνδέει τον Μύρτο και τον Καλυκοβρέχτη με τα Τέρτσα. Ο Δήμαρχος Βιάννου ξεκαθάρισε ότι στηρίζει την κοινή προσπάθεια για την κατασκευή των απαραίτητων οδικών έργων που ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη τόσο του Δήμου Βιάννου, όσο και του Δήμου Ιεράπετρας και τα οποία διευκολύνουν τις διαδημοτικές μετακινήσεις των κατοίκων τους.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας δήλωσε τα εξής: «Διαπιστωμένα, υπάρχει ένα διαχρονικό πρόβλημα στο οδικό δίκτυο που  συνδέει τον Μύρτο και τον Καλυκοβρέχτη  με τα Τέρτσα και παρά τις προσπάθειες που κάνουμε τόσο εμείς ως  Δήμος Ιεράπετρας, όσο και ο Δήμος Βιάννου, με συχνούς καθαρισμούς και παρεμβάσεις, το πρόβλημα όχι μόνο παραμένει, αλλά και κάθε χρόνο εντείνεται.

Είναι αδιανόητο τόσα χρόνια, όλες οι Κυβερνήσεις να «κωφεύουν» απέναντι στις εκκλήσεις και στην αγωνία όλων των Δημοτικών Αρχών. Πλέον η κατάσταση έχει φτάσει στα άκρα. Πρέπει να χρηματοδοτηθούν, όπως επανειλημμένως έχουμε ζητήσει, όλες οι απαραίτητες μελέτες και τα αναγκαία έργα προτού θρηνήσουμε θύματα.

Αποφασίσαμε με τον κ. Σταυρακάκη να συναντηθούμε άμεσα με τον Περιφερειάρχη, κ. Αρναουτάκη και με στελέχη του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης καταθέτοντας εκ νέου τις προτάσεις μας που αφορούν τα οδικά έργα που συνδέουν την Ιεράπετρα με τον Δήμο Βιάννου. Επιπλέον, θα ενημερώσουμε σύντομα όλους τους Βουλευτές  του Ηρακλείου και του Λασιθίου, επιδιώκοντας να έχουμε τη στήριξή τους στην από κοινού μετάβασή μας στα Υπουργεία, που θα ακολουθήσει το προσεχές διάστημα.

Θέλουμε άμεσες χρηματοδοτήσεις. Ζητάμε ασφαλείς και λειτουργικούς δρόμους. Δεν διαπραγματευόμαστε τη ζωή των δημοτών μας».