ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Δελτίο Τύπου

Μουσική Σχολή Δήμου Ιεράπετρας

Με βαθιά χαρά και υπερηφάνεια, η Μουσική Σχολή Ιεράπετρας ανακοινώνει τις επιτυχίες των μαθητών της που διακρίθηκαν σε πανελλήνιους διαγωνισμούς πιάνου, εκπροσωπώντας επάξια την πόλη μας και το Ωδείο μας.

Συγκεκριμένα, στον Πανελλήνιο και Παγκύπριο Διαγωνισμό Πιάνου “Αλίκη Βατικιώτη”, που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά την Κυριακή των Βαΐων, 13 Απριλίου 2025, δύο μαθητές της Σχολής συμμετείχαν με εξαιρετικά αποτελέσματα:

– Ο Δημήτρης Φερετζάκης απέσπασε το 2ο βραβείο, αποσπώντας θερμά σχόλια από την κριτική επιτροπή για τη μουσική του ωριμότητα και την εκφραστική του δύναμη.

– Ο Γιώργος Φανουράκης, από τους νεότερους της κατηγορίας του, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, αποδεικνύοντας πως το ταλέντο, όταν συνοδεύεται από αγάπη και αφοσίωση, μπορεί να οδηγήσει σε λαμπρές πορείες.

Ο Δημήτρης Φερετζάκης διακρίθηκε, επίσης, στον 2ο  Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πιάνου “Piano Magic”, ο οποίος είναι αφιερωμένος στη μνήμη του αείμνηστου Στέφανου Λέκα, αποσπώντας και εκεί το 2ο βραβείο.

Πέρα από τις ατομικές διακρίσεις, η Μουσική Σχολή Ιεράπετρας αισθάνεται την ανάγκη να επαναλάβει δημόσια το πιο βαθύ “μπράβο” σε όλους τους μαθητές της, που στη διάρκεια της φετινής χρονιάς έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, καλλιεργώντας τη μουσική με αφοσίωση, συνέπεια και έμπνευση. Καθένας και καθεμία ξεχωριστά πέτυχαν σπουδαία μουσικά επιτεύγματα, είτε μέσα από την αθόρυβη καθημερινή πρόοδο είτε μέσα από τη δημόσια παρουσία τους.

Η Σχολή μας συνεχίζει, με σταθερό προσανατολισμό, να στηρίζει κάθε παιδί και νέο άνθρωπο που επιλέγει τη μουσική ως τρόπο έκφρασης, δημιουργίας και επικοινωνίας.

Η Διεύθυνση της Μουσικής Σχολής Δήμου Ιεράπετρας