Ξεκίνησαν οι εργασίες τακτοποίησης της αποθήκης του δήμου Ιεράπετρας στην Αγρέξ

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Σας ανακοινώνουμε την πρόσληψη (4) τεσσάρων υδρονομέων για τη Δημοτική Ενότητα Ιεράπετρας για την χειμερινή αρδευτική περίοδο από 01/01/2025 έως και 31/03/2025.
Διαβούλευση για το Σχέδιο Κανονιστικής Πράξης για τον καθαρισμό οικοπεδικών και λοιπών ακαλύπτων εκτάσεων στα πλαίσια του καθορισμού προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας  οικοπεδικών  και λοιπών ακαλύπτων χώρων.
Ο Δήμος Ιεράπετρας στα πλαίσια του ν. 5143/2024 (ΦΕΚ/Α΄/161-11.10.2024) «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις», ανακοινώνει
Νέα απόφαση Δημάρχου

Ξεκίνησαν οι εργασίες τακτοποίησης της αποθήκης του δήμου Ιεράπετρας στην Αγρέξ


dimos-photomark-only-logoMUNICIPALITY OF IERAPETRA

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα 19.01.2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ξεκίνησαν οι εργασίες τακτοποίησης της αποθήκης του δήμου Ιεράπετρας στην Αγρέξ 

Εργασίες τακτοποίησης της αποθήκης του δήμου που στεγάζεται στο χώρο της Αγρεξ πραγματοποιούνται το τρέχον διάστημα  από την Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Ιεράπετρας. Η τακτοποίηση του χώρου  και η καταγραφή και διαλογή των υπαρχόντων πραγμάτων είναι πρώτιστος στόχος, προκειμένου, όπως τονίστηκε να μπει τάξη  και να δημιουργηθεί μια σύγχρονη και λειτουργική αποθήκη που θα καλύπτει επαρκώς υπό ασφαλείς και κατάλληλες συνθήκες  τις καθημερινές ανάγκες του δήμου σε αποθηκευτικό χώρο.

Όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, κ. Αργύρης Πανταζής «η κατάσταση στην οποία βρισκόταν μέχρι σήμερα η συγκεκριμένη αποθήκη δεν ήταν και η καλύτερη. Δεκάδες αντικείμενα, εξοπλισμός και εργαλεία χρήσιμα και μη ήταν συσσωρευμένα και στοιβαγμένα επί σειρά ετών, αφημένα στο χρόνο,  με αποτέλεσμα να μην υπήρχε τάξη, οργάνωση αλλά και οι κατάλληλες συνθήκες αποθήκευσης και προστασίας τους».

Απώτερος στόχος, όπως τόνισε, είναι να γίνουν την τρέχουσα περίοδο όλες οι αναγκαίες παρεμβάσεις, να καταγραφεί  και να ξεκαθαριστεί το υπάρχον υλικό, ακολουθώντας πάντα τις προβλεπόμενες διαδικασίες και να προχωρήσει η διαδικασία για τη δημιουργία μιας νέας αποθήκης με λειτουργικούς χώρους που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των υπηρεσιών του δήμου.  Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε « οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει. Τις μέρες αυτές προχωράμε στην καταγραφή και τη διαλογή των αντικειμένων. Όσα αντικείμενα  είναι παλιά και μη χρησιμοποιούμενα θα  πάνε προς ανακύκλωση με οικονομικό όφελος προς τον δήμο, ενώ αντικείμενα, εξοπλισμός και εργαλεία που είναι προς χρήση θα φυλαχτούν σε κατάλληλες πια συνθήκες. Ένας από τους στόχους μας είναι να δημιουργήσουμε στο χώρο αυτό  αποθήκη πολιτικής προστασίας, όπου θα φυλάσσεται όλο το απαραίτητο υλικό για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που κατά διαστήματα προκύπτουν στον συγκεκριμένo τομέα, καθώς επίσης και αποθήκη πρασίνου για εξοπλισμό και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τις εργασίες πρασίνου».

Γραφείο Τύπου

 

[separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]