Ανακοίνωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών για διεξαγωγή κλήρωσης μελών επιτροπής 26/11/2013

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ νερού ύδρευσης

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής. Σας προσκαλούμε στις 02/12/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετραςπου θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα Δημοκρατίας 31 (Γραφείου Δημάρχου) στον 3ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα: 1 Στήριξη υπαλλήλων ΙΔΟΧ (Covid) του Πρώην ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α […]

Σύσκεψη με αντικείμενο συζήτησης  την εκπόνηση μελέτης για τη διαχείριση του νερού πραγματοποιήθηκε
Μίσθωση χώρου στάθμευσης ΙΧ αυτοκινήτων στη Δημοτική Κοινότητα Παχειάς Άμμου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ νερού ύδρευσης

Ανακοίνωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών για διεξαγωγή κλήρωσης μελών επιτροπής 26/11/2013

dimos-photomark-only-logoMUNICIPALITY OF IERAPETRA
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ιεράπετρα 20-11-2013

 

[dropcap]Γ[/dropcap]νωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών στις 26/11/2013 -Τρίτη, ώρα 09:00 π.μ. , θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Παραλαβής διαφόρων προμηθειών

Αναλυτικά το υπηρεσιακό έγγραφο έχει ως εξής :

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.

2. Τις διατάξεις της υπ’ αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)

3. Την υπ’ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

4. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για τη συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 28 του Ενιαίου Κανονισμού Προμηθειών Ο.Τ.Α.

Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών τη Τρίτη 26/11/2013, ώρα 09:00 π.μ. θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Παραλαβής των προμηθειών:

Α. Για τα είδη που δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν προμήθειες κυρίως διοικητικών υπηρεσιών:

Προμήθειες γενικές διοικητικών υπηρεσιών

02.10.6611Προμήθεια βιβλίων κ.λ.π.1.500,00
02.10.7134.02Προμήθεια εφαρμογών – προγραμμάτων πληροφορικής4.000,00
02.10.7135.03Προμήθεια ψηφιακού μέσου για τον έλεγχο τήρησης ωραρίου εργασίας υπαλλήλων6.000,00

 

Β. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως υπηρεσίες καθαριότητας και πρασίνου:

Υπηρεσίες καθαριότητας και πρασίνου

02.20.7132.02Προμήθεια Απορριμματοφόρου92.865,00

 

Γ. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες της υπηρεσίας ύδρευσης -αποχέτευσης-άρδευσης:

Υπηρεσίες ύδρευσης αποχέτευσης άρδευσης

02.25.7312.04Ενίσχυση αρδευτικού Επισκοπής Κάτω Χωριού7.500,00

 

Δ. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες της τεχνικής υπηρεσίας/συντήρηση Η/Μ :

Τεχνικές Υπηρεσίες-Συντήρηση Η/Μ

02.30.7135.01Προμήθεια πληροφοριακών πινακίδων7.000,00
02.70.7331.16Συντήρηση – επισκευή δημοτικών και σχολικών κτιρίων (προμήθεια υλικών 2013)20.000,00

 

Ε. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες των αθλητικών χώρων:

Αθλητικοί χώροι

02.15.7312.01Προμήθεια υλικών περίφραξης κλπ για την κατασκευή γηπέδου 5χ5 στα Φέρμα7.000,00

 

Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου ή/και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του (ierapetra.gov.gr)

Η Προϊσταμένη Δ/νσης
Οικονομικών Υπηρεσιών
Μαρία Φραντζεσκάκη

[separator top=”40″ style=”shadow”] Παράρτημα πληροφοριών & υπερσυνδέσεων [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”40″ style=”shadow”] Πληροφορίες ανάρτησης [xyz-ihs snippet=”DnsiOikonomikonYpiresion”]

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]