MUNICIPALITY OF IERAPETRA
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ιεράπετρα 20-11-2013
[dropcap]Γ[/dropcap]νωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών στις 26/11/2013 -Τρίτη, ώρα 09:00 π.μ. , θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Παραλαβής διαφόρων προμηθειών
Αναλυτικά το υπηρεσιακό έγγραφο έχει ως εξής :
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.
2. Τις διατάξεις της υπ’ αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
3. Την υπ’ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
4. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για τη συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 28 του Ενιαίου Κανονισμού Προμηθειών Ο.Τ.Α.
Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών τη Τρίτη 26/11/2013, ώρα 09:00 π.μ. θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν την Επιτροπή Παραλαβής των προμηθειών:
Α. Για τα είδη που δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν προμήθειες κυρίως διοικητικών υπηρεσιών:
Προμήθειες γενικές διοικητικών υπηρεσιών
02.10.6611 | Προμήθεια βιβλίων κ.λ.π. | 1.500,00 |
02.10.7134.02 | Προμήθεια εφαρμογών – προγραμμάτων πληροφορικής | 4.000,00 |
02.10.7135.03 | Προμήθεια ψηφιακού μέσου για τον έλεγχο τήρησης ωραρίου εργασίας υπαλλήλων | 6.000,00 |
Β. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως υπηρεσίες καθαριότητας και πρασίνου:
Υπηρεσίες καθαριότητας και πρασίνου
02.20.7132.02 | Προμήθεια Απορριμματοφόρου | 92.865,00 |
Γ. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες της υπηρεσίας ύδρευσης -αποχέτευσης-άρδευσης:
Υπηρεσίες ύδρευσης αποχέτευσης άρδευσης
02.25.7312.04 | Ενίσχυση αρδευτικού Επισκοπής Κάτω Χωριού | 7.500,00 |
Δ. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες της τεχνικής υπηρεσίας/συντήρηση Η/Μ :
Τεχνικές Υπηρεσίες-Συντήρηση Η/Μ
02.30.7135.01 | Προμήθεια πληροφοριακών πινακίδων | 7.000,00 |
02.70.7331.16 | Συντήρηση – επισκευή δημοτικών και σχολικών κτιρίων (προμήθεια υλικών 2013) | 20.000,00 |
Ε. Για τα είδη που απαιτούν ειδικές γνώσεις για την παραλαβή τους και αφορούν κυρίως προμήθειες των αθλητικών χώρων:
Αθλητικοί χώροι
02.15.7312.01 | Προμήθεια υλικών περίφραξης κλπ για την κατασκευή γηπέδου 5χ5 στα Φέρμα | 7.000,00 |
Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου ή/και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του (ierapetra.gov.gr)
Η Προϊσταμένη Δ/νσης
Οικονομικών Υπηρεσιών
Μαρία Φραντζεσκάκη
[separator top=”40″ style=”shadow”] Παράρτημα πληροφοριών & υπερσυνδέσεων [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- ierapetra.gov.gr. Κατηγορία περιεχομένου : “Ανακοινώσεις – Γνωστοποιήσεις Δήμου Ιεράπετρας”
- Ιστοχώρος μας ierapetra.gov.gr. Αναζήτηση όρου : “κλήρωση μελών επιτροπής“
- Permalink http://www.ierapetra.gov.gr/?p=5251
[/checklist]
[separator top=”40″ style=”shadow”] Πληροφορίες ανάρτησης [xyz-ihs snippet=”DnsiOikonomikonYpiresion”]
[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]