Ανακοίνωση για διεξαγωγή κλήρωσης μελών επιτροπής την Πέμπτη 26.02.2015 – 11:00 π.μ.

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Η Επιτροπή Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Ιεράπετρας, ο Συντονιστής Δημήτριος Μιχελάρος και το Προσωπικό της Δομής, ευχαριστούν από

Με επιτυχία διοργανώθηκε η εσπερίδα του Δήμου  Ιεράπετρας με θέμα: «Ο τουρισμός στον Δήμο Ιεράπετρας» κατά την οποία παρουσιάσθηκαν τα αποτελέσματα της πράξης: «Εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Ιεράπετρας με την προβολή και ανάδειξη του περιεχομένου της Βιβλιοθήκης, των χωριών και των μνημείων του Δήμου Ιεράπετρας» ενταγμένη στο ΕΠ «Κρήτη 2021-2027». Η παρουσίαση έγινε […]

Σας προσκαλούμε στις 30 Δεκεμβρίου 2024,ημέρα Δευτέρα  και ώρα  20:00 σε τακτική  δια ζώσης συνεδρίαση
Ο Συντονιστής Δημήτριος Μιχελάρος και το Προσωπικό της Δομής ευχαριστούν θερμά την Άτυπη Ομάδα Αλλοδαπών - Φίλων Ελληνικής Γλώσσας,

Ανακοίνωση για διεξαγωγή κλήρωσης μελών επιτροπής την Πέμπτη 26.02.2015 – 11:00 π.μ.

dimos-photomark-only-logoMUNICIPALITY OF IERAPETRA
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Ιεράπετρα 20.02.2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.
  2. Τις διατάξεις της υπ’ αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
  3. Την υπ’ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
  4. Tις διατάξεις του άρθρου 46 παρ.3 του ΕΚΠΟΤΑ, προκύπτει ότι στα δημοτικά ΝΠΔΔ, που δεν υπάρχει δυνατότητα συγκρότησης των απαραίτητων επιτροπών, το ΝΠΔΔ πρέπει να απευθύνει αίτημα προς το Δήμαρχο να του υποδείξει υπαλλήλους, σύμφωνα με τα όσα ορίζουν οι παραπάνω διατάξεις.
  5. Το με αριθμ. 31/09-02-2015 αίτημα του Ν.Π.Δ.Δ. «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ιεράπετρας», με θέμα «ορισμός μελών Επιτροπών».
  6. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για τη συγκρότηση:
    α) επιτροπών παραλαβής υπηρεσιών και
    β)επιτροπών καλής εκτέλεσης εργασιών για υπηρεσίες έως 2.934,70 ευρώ, όλων των υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 64 παρ.14,67 παρ. 1 και 70 παρ.1 του Π.Δ. 28/80.

Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών την Πέμπτη  26/02/2015, ώρα 11:00 π.μ. θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν τις παραπάνω επιτροπές παραλαβής όλων των υπηρεσιών του Δήμου.

Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου ή/και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του (www.ierapetra.gov.gr)

Η Προϊσταμένη Δ/νσης
Οικονομικών Υπηρεσιών
Μαρία Φραντζεσκάκη

[separator top=”40″ style=”shadow”] Παράρτημα πληροφοριών & υπερσυνδέσεων [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”40″ style=”shadow”] Πληροφορίες ανάρτησης [xyz-ihs snippet=”DnsiOikonomikonYpiresion”]

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]