ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
MUNICIPALITY OF IERAPETRA
Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη Τ.Κ.72200
Πληροφορίες: Προϊσταμένη Διεύθυνσης Α.Περάκη
Τηλέφωνο: 28423-40319 Fax:2842 0 28869 aperaki@0448.syzefxis.gov.gr [separator top=”10″ style=”dotted”]
Ιεράπετρα 01.09.2014 – Αρ.Πρωτ.: 13006 – Αρ.Αποφ: 714
Θέμα: «Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Ιεράπετρας»
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας έχοντας υπόψη του
1) Τις διατάξεις του άρθρου 1 αριθμ.32 Α3, 54 παρ. 4, 58, 59, 61, και 94 του Ν.3852/2010 ( ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2) Τις διατάξεις των άρθρων 62,74,76, 86 και 88 του Ν. 3463/2006 ( ΦΕΚ 114 Α/8-6-2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
3) Τις διατάξεις της παρ.3ε του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 (ΦΕΚ Α΄/ 29-2-2012 «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεννόησης του ν. 4046/2012».
4) Τις διατάξεις της Παραγράφου ΣΤ: Ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Υποπαράγραφος ΣΤ1, Εδάφιο 1.Α του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ Α/ 222/12.11.2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016 − Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016.
5) Τις διατάξεις του άρθρου 6 και άρθρου 7 του Ν. 4071/2012 (ΦΕΚ Α’ 85/11.4.2012) «Ρυθμίσεις για την τοπική ανάπτυξη, την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωμένη διοίκηση Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50/ΕΚ.».
6) Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.4147/2013 ( ΦΕΚ 98 Α/26-4-2013) «Κύρωση της από 31/12/2012 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Ρυθμίσεις κατεπειγόντων θεμάτων αρμοδιότητας των Υπουργείων Εσωτερικών, Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης και του Υπουργού Επικρατείας» και άλλες διατάξεις.
7) Τις διατάξεις του ΠΔ 105/2011 (ΦΕΚ 239/9-11-11).
8) Την υπ’ αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
9) Τα διαλαμβανόμενα στην Εγκύκλιο 43/30565/06-08-2014 του ΥΠ.ΕΣ.
10)Το με Α.Π. 42428/2012/13-6-2013 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών.
11) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιεράπετρας που δημοσιεύθηκε στο με αρ. 2905/21-12-11 ΦΕΚ τεύχος Β.
12 ) Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. ( απόφ. 11247 – ΦΕΚ 3465/28-12-12 τΒ) για το Δήμο Ιεράπετρας σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός της ανέρχεται στους 26200 κατοίκους.
13) Την ΓΠ-192/18-3-2014 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής « Τροποποίηση της Απόφασης με αριθμό 2891/15-3-2013 (ΦΕΚ 630 Β/20-3-2013) και θέμα « Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2011 που αφορούν στον Defacto Πληθυσμό της Χώρας» (Β΄699).
14) Τις αριθμ.55,58 και 63 αποφάσεις του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Λασιθίου με την οποίες ανακηρύχθηκαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Ιεράπετρας κατά τις εκλογές της 18η/25ης Μαΐου 2014.
15) Την ανάγκη της εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου και των Δημοτικών Ενοτήτων του.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Ορίζουμε τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ιεράπετρας με θητεία από 1/09/2014 έως 28/02/2017
α) με αντιμισθία τους: Πανταζή Αργύριο του Θεοδοσίου, Λουτσέτη Εμμανουήλ του Ανδρέα, Κορνάρο Χαράλαμπο του Νικολάου και
β) χωρίς αντιμισθία τους : Παπαδοπετράκη Ανδρέα του Γεωργίου και Φραγκούλη Εμμανουήλ του Κωνσταντίνου και, μεταβιβάζουμε σε αυτούς αρμοδιότητες ως εξής:
Α. κ Φραγκούλη Εμμανουήλ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών- Οικονομικών Υπηρεσιών –ΚΕΠ και μεταβιβάζει σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν: [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο των Τμημάτων των Δ/νσεων του Δήμου ( ΚΕΠ – Διοικητικών – Οικονομικών Υπηρεσιών) καθώς και των Τμημάτων ( Προγραμματισμού, Οργάνωσης Πληροφορικής και Διαφάνειας-Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού- Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης ( πλην της αρμοδιότητας που αφορά σε Αγροτική Παραγωγή (Γεωργία-Κτηνοτροφία Αλιεία), οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας Ιεράπετρας
[/checklist]
Β. κ. Λουτσέτη Εμμανουήλ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και μεταβιβάζει σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες : [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο των Τμημάτων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου (πλην της αρμοδιότητας που αφορούν το Τμήμα Ύδρευσης-Άρδευσης-Αποχέτευσης), οι αρμοδιότητες του οποίου προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου . [/checklist]
Γ. κ.Κορνάρο Χαράλαμπο , καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ύδρευσης – Άρδευσης -Αποχέτευσης και μεταβιβάζει σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες : [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο του Τμήματος Ύδρευσης- Άρδευσης-Αποχέτευσης της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου καθώς και Πρασίνου της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Καθαριότητας, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
[/checklist]
Δ. κ. Πανταζή Αργύριο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Καθαριότητας και μεταβιβάζει σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες: [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο των Τμημάτων της της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Καθαριότητας και υπεύθυνο της Πολιτικής Προστασίας (πλην του Πρασίνου) οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
[/checklist]
Ε. κ. Παπαδοπετράκη Ανδρέα α) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής (Γεωργίας Κτηνοτροφίας Αλιείας) του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και μεταβιβάζει σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες: [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο του ανωτέρω Γραφείου.
- ΕΛΓΑ
[/checklist]
β) κατά τόπο αρμόδιο Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Ενότητας Μακρύ Γιαλού, και Τοπικών Κοινοτήτων Δημοτικής Ενότητας Ιεράπετρας και μεταβιβάζει σ αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Δημοτική Ενότητα Μακρύ Γιαλού
α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
γ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα
2. Τοπικές Κοινότητες Δήμου Ιεράπετρας
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχος.
α) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται .
β) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία των εξοπλισμών τους.
γ) Συνεργάζεται με τους προέδρους και εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
δ) Φροντίζει για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών σε διάφορα θέματα του Δήμου .
ε) Έχει εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη υλικών και περιουσιακών στοιχείων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Ιεράπετρας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
– της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων,
– της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας τους, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων,
– της συντήρησης αγροτικής οδοποιίας.
Όλοι οι Αντιδήμαρχοι :
[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- Συνυπογράφουν μετά των προϊσταμένων των Διευθύνσεων και Τμημάτων που εποπτεύουν, όλα τα έγγραφα, αποφάσεις που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων (πλην χρηματικών ενταλμάτων).
- Είναι αρμόδιοι να εισηγούνται για την αναγκαιότητα της υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού των Διευθύνσεων και Υπηρεσιών που εποπτεύουν και να συντάσσουν τη σχετική μελέτη.
- Είναι αρμόδιοι για τις εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα των υπηρεσιών αρμοδιότητάς τους
- Συνυπογράφουν για τη χορήγηση κανονικών αδειών του προσωπικού που υπάγεται στην αρμοδιότητά τους
- Εξουσιοδοτούνται να εκδίδουν βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας των δημοτών, να θεωρούν ακριβή φωτοαντίγραφα από το πρωτότυπο και το γνήσιο της υπογραφής των ενδιαφερομένων. Να υπογράφουν εισηγήσεις, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους. Τα έγγραφα που αφορούν σε θέματα υψηλής σπουδαιότητας και τα οποία απευθύνονται σε δημόσιες αρχές υπογράφονται από το Δήμαρχο.
[/checklist]
Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο Δήμαρχος, αναπληρώνεται με την παραπάνω σειρά από τους Αντιδημάρχους.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους τις ασκεί ο Δήμαρχος.
Η παρούσα Απόφαση κοινοποιείται στους Αποδέκτες, δημοσιεύεται σε μία ημερήσια εφημερίδα, αναρτάται στην ιστοσελίδα του Δήμου Ιεράπετρας, αναρτάται στο Διαύγεια και στους Πίνακες ανακοινώσεων των Δημοτικών καταστημάτων και αποστέλλεται στον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης για έλεγχο.
[xyz-ihs snippet=”Dimarxos-Theodosios”]
Πληροφορίες ανάρτησης
Permalink http://www.ierapetra.gov.gr/?p=11967
[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]