Τα αποτελέσματα από τη συνάντηση της Επιτροπής Φορέων του Δήμου Ιεράπετρας με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:

Τα αποτελέσματα από τη συνάντηση της Επιτροπής Φορέων του Δήμου Ιεράπετρας με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 3.2.2017

Δελτίο Τύπου

Τα αποτελέσματα από τη συνάντηση της Επιτροπής Φορέων του Δήμου Ιεράπετρας με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

[dropcap]Ό[/dropcap]πως αναφέρει σε δηλώσεις του ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας & Πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας, κ. Αντώνης Πετράς «Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 2/2/17 στα γραφεία της 7ης  Υ.Π.Ε στο Ηράκλειο η συνάντηση ανάμεσα στην διοικήτρια της 7ης  Υ.Π.Ε, κα. Μαυρομάτη, τη διοικήτρια των διασυνδεμένων Νοσοκομείων Λασιθίου, κ. Σπινθούρη  και τον Αναπληρωτή Διοικητή του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, κ. Αρακαδάκη με την επιτροπή φορέων του Δήμου Ιεράπετρας και τον Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Λασιθίου παρουσία του Βουλευτή Λασιθίου, κ. Μ. Θραψανιώτη, όπως είχε αποφασίσει στην πρόσφατη μονοθεματική συνεδρίασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας».

epitropi-foervn-nosokomeio

Κατά την διάρκεια της συζήτησης, αναφέρει ο κ. Πετράς «ετέθησαν τα ζητήματα που απασχολούν την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου της Ιεράπετρας με ιδιαίτερη βαρύτητα στην Παθολογική Κλινική.

Τα αποτελέσματα της διαδικασίας, που σημειωτέον έγινε σε εποικοδομητικό κλίμα χωρίς να λείψουν στιγμές έντασης που με  εκατέρωθεν συγκατάβαση ξεπεράστηκαν   σε όφελος του κοινού σκοπού, είναι τα παρακάτω :

  1. Η παθολογική κλινική με κάθε τρόπο και μέσον θα παραμένει σε λειτουργία τουλάχιστον 25 μέρες τον μήνα
  2. Άμεση προκήρυξη μίας τουλάχιστον θέση παθολόγου Επιμ. Β
  3. Χρηματοδότηση δύο θέσεων Επικουρικών Παθολόγων, και
  4. Ίδρυση Τοπικής Μονάδας Υγείας αστικού τύπου στην Ιεράπετρα (πρωτοβάθμια φροντίδα) με στελέχωση τριών Ιατρών (παθολόγου, παιδιάτρου, γενικής ιατρικής)» ανέφερε σε δηλώσεις του με αφορμή τη συνάντηση ο πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας, κ. Αντώνης Πετράς.

Γραφείο Τύπου

Δήμου ιεράπετρας