Τα αποτελέσματα από τη συνάντηση της Επιτροπής Φορέων του Δήμου Ιεράπετρας με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

Τα αποτελέσματα από τη συνάντηση της Επιτροπής Φορέων του Δήμου Ιεράπετρας με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 3.2.2017

Δελτίο Τύπου

Τα αποτελέσματα από τη συνάντηση της Επιτροπής Φορέων του Δήμου Ιεράπετρας με τη Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

[dropcap]Ό[/dropcap]πως αναφέρει σε δηλώσεις του ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας & Πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας, κ. Αντώνης Πετράς «Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 2/2/17 στα γραφεία της 7ης  Υ.Π.Ε στο Ηράκλειο η συνάντηση ανάμεσα στην διοικήτρια της 7ης  Υ.Π.Ε, κα. Μαυρομάτη, τη διοικήτρια των διασυνδεμένων Νοσοκομείων Λασιθίου, κ. Σπινθούρη  και τον Αναπληρωτή Διοικητή του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, κ. Αρακαδάκη με την επιτροπή φορέων του Δήμου Ιεράπετρας και τον Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Λασιθίου παρουσία του Βουλευτή Λασιθίου, κ. Μ. Θραψανιώτη, όπως είχε αποφασίσει στην πρόσφατη μονοθεματική συνεδρίασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας».

epitropi-foervn-nosokomeio

Κατά την διάρκεια της συζήτησης, αναφέρει ο κ. Πετράς «ετέθησαν τα ζητήματα που απασχολούν την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου της Ιεράπετρας με ιδιαίτερη βαρύτητα στην Παθολογική Κλινική.

Τα αποτελέσματα της διαδικασίας, που σημειωτέον έγινε σε εποικοδομητικό κλίμα χωρίς να λείψουν στιγμές έντασης που με  εκατέρωθεν συγκατάβαση ξεπεράστηκαν   σε όφελος του κοινού σκοπού, είναι τα παρακάτω :

  1. Η παθολογική κλινική με κάθε τρόπο και μέσον θα παραμένει σε λειτουργία τουλάχιστον 25 μέρες τον μήνα
  2. Άμεση προκήρυξη μίας τουλάχιστον θέση παθολόγου Επιμ. Β
  3. Χρηματοδότηση δύο θέσεων Επικουρικών Παθολόγων, και
  4. Ίδρυση Τοπικής Μονάδας Υγείας αστικού τύπου στην Ιεράπετρα (πρωτοβάθμια φροντίδα) με στελέχωση τριών Ιατρών (παθολόγου, παιδιάτρου, γενικής ιατρικής)» ανέφερε σε δηλώσεις του με αφορμή τη συνάντηση ο πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας, κ. Αντώνης Πετράς.

Γραφείο Τύπου

Δήμου ιεράπετρας