Αλλαγές στην παραχώρηση της χρήσης κοινοχρήστου χώρο. Η επιστολή του δημάρχου στην Προϊσταμένη Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας Κρήτης

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Σας προσκαλούμε στις 30/12/2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής
Σας προσκαλούμε σε τακτική συνεδρίαση, την 27 Δεκεμβρίου 2024, ημέρα Παρασκευή
O Συντονιστής Δημήτριος Μιχελάρος , τα μέλη της Διαχειριστικής Επιτροπής και το Προσωπικό του Κοινωνικού Παντοπωλείου
O Συντονιστής Δημήτριος Μιχελάρος , τα μέλη της Διαχειριστικής Επιτροπής και το Προσωπικό του Κοινωνικού Παντοπωλείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΝΕΡΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ

Αλλαγές στην παραχώρηση της χρήσης κοινοχρήστου χώρο. Η επιστολή του δημάρχου στην Προϊσταμένη Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας Κρήτης

dimos-photomark-only-logoΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα 06.02.2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αλλαγές στην παραχώρηση της χρήσης κοινοχρήστου χώρο. 
Η επιστολή του δημάρχου στην Προϊσταμένη Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας Κρήτης                               

Με αφορμή τις αλλαγές που προκύπτουν στην απευθείας παραχώρηση της χρήσης κοινόχρηστου χώρου, ο δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης απέστειλε επιστολή  στην Προϊσταμένη Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας Κρήτης, προκειμένου να παρευρεθεί στην ενημερωτική συνάντηση που έχει προγραμματιστεί στο δήμο Ιεράπετρας για το εν λόγω θέμα.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει

«Μετά τις αλλαγές που έχουν προκύψει στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την απευθείας παραχώρηση της χρήσης κοινόχρηστου χώρου έμπροσθεν των καταστημάτων για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, προκύπτει η ανάγκη ενημέρωσης της υπηρεσίας και των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στην παραλιακή ζώνη της Ιεράπετρας, προκειμένου να λάβουν γνώση των νέων συνθηκών που ισχύουν.

Στο πλαίσιο αυτό η υπηρεσία μας προχωρά στον καθορισμό συζήτησης – ενημερωτικής συνάντησης την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου στις 13:00 το μεσημέρι στο χώρο του δημαρχείου με θέμα ««Συζήτηση – ενημέρωση επί  θεμάτων που αφορούν την παραχώρηση χρήσης κοινόχρηστου χώρου έμπροσθεν των καταστημάτων για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων», στην οποία θα παρευρεθούν εκτός των άλλων, οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι,  εκπρόσωποι των αρμοδίων συλλόγων του δήμου μας, η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Η παρουσία εκπροσώπου της υπηρεσία σας, για ενημέρωση όσων ισχύουν κρίνεται απαραίτητη και αρκετά σημαντική στην προσπάθειά μας να παρέχουμε έγκυρη ενημέρωση για τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται».      

Γραφείο Τύπου

 

[separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]