Let’s do it Greece!

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Let’s do it Greece!

Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2017

Δελτίο Τύπου

Let’s do it Greece!

[dropcap]Σ[/dropcap]ήμερα, Τετάρτη 29 Μαρτίου  πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκ των προγραμματισμένων δράσεων του Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ στα πλαίσια του “Lets do it Greece”. Η δράση έγινε σε συνεργασία με το Κ. Π. Ε. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΝΕΑΠΟΛΗΣ, το 2ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας & το Σύλλογο Γονέων του 2ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, όπου από κοινού πραγματοποίησαν εντός του σχολείου δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Ο στόχος που επιτεύχθηκε μέσο της συγκεκριμένης δράσης είναι η γέννηση της περιβαλλοντικής συνείδησης στα  νήπια του εν λόγω Νηπιαγωγείου ουσιαστικά η ευαισθητοποίηση τους τόσο σε θέματα ανακύκλωσης όσο και στην “ιδέα” του εθελοντισμού και της συνεργασίας.

photo 1ης δράσης-2

Το Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρό κ. Σπυριδάκη Μιχάλη, ο οποίος ενημέρωσε τα λιλιπούτια νήπια για την πανελλήνια δράση “Let’s do it Greece” που πραγματοποιείτε αυτή την εβδομάδα και το  Κ. Π. Ε. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΝΕΑΠΟΛΗΣ, το οποίο εκπροσωπήθηκε από τον κ. Μυλωνάκη Στράτο.

Εκ μέρος του Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ευχαριστούμε τους παρακάτω, οι οποίοι και ανταποκρίθηκαν στη πρόσκλησή μας:

  1. το Κ. Π. Ε. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΝΕΑΠΟΛΗΣ, μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκε τόσο παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού με θέμα την ανακύκλωση και τη κομματοποίηση όσο ενθάρρυνση και συμμετοχή των παιδιών σε δημιουργικό καθώς και σε θεατρικό παιχνίδι
  2. το Σύλλογο Γονέων του 2ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, που με τη σειρά του διαμόρφωσε μέρος του προαύλιου χώρου και έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να φυτέψουν  λουλούδια και αρωματικά φυτά
  3. τις Νηπιαγωγούς του 2ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, τόσο για την προετοιμασία και ενημέρωση που πραγματοποίησαν όλη την εβδομάδα στα νήπια για θέματα περιβαλλοντικής  ευαισθητοποίησης, όσο και γιατί το ότι μας δέχτηκαν πρόσχαρα  στο σχολείο τους. Ένα χώρο τόσο ευαίσθητο, τόσο δημιουργικό και συνάμα τόσο καλαίσθητο.
  4. Τους ιδιώτες κ. Σπυριδάκη Μιχάλη και συνάμα Πρόεδρο του Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ καθώς και τον κ. Μαστοράκη Γιώργο, Πρόεδρο της Επιτροπής Γαλάζιων Σημαιών του Δήμου Ιεράπετρας, οι οποίοι έκαναν χορηγία δύο διπλούς κάδους ανακύκλωσης εσωτερικού χώρου.

Οι δράσεις συνεχίζονται τη Κυριακή 02 Απριλίου.

Σχετικό δελτίο τύπου θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.