Let’s do it Greece!

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

Let’s do it Greece!

Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2017

Δελτίο Τύπου

Let’s do it Greece!

[dropcap]Σ[/dropcap]ήμερα, Τετάρτη 29 Μαρτίου  πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκ των προγραμματισμένων δράσεων του Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ στα πλαίσια του “Lets do it Greece”. Η δράση έγινε σε συνεργασία με το Κ. Π. Ε. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΝΕΑΠΟΛΗΣ, το 2ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας & το Σύλλογο Γονέων του 2ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, όπου από κοινού πραγματοποίησαν εντός του σχολείου δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Ο στόχος που επιτεύχθηκε μέσο της συγκεκριμένης δράσης είναι η γέννηση της περιβαλλοντικής συνείδησης στα  νήπια του εν λόγω Νηπιαγωγείου ουσιαστικά η ευαισθητοποίηση τους τόσο σε θέματα ανακύκλωσης όσο και στην “ιδέα” του εθελοντισμού και της συνεργασίας.

photo 1ης δράσης-2

Το Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρό κ. Σπυριδάκη Μιχάλη, ο οποίος ενημέρωσε τα λιλιπούτια νήπια για την πανελλήνια δράση “Let’s do it Greece” που πραγματοποιείτε αυτή την εβδομάδα και το  Κ. Π. Ε. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΝΕΑΠΟΛΗΣ, το οποίο εκπροσωπήθηκε από τον κ. Μυλωνάκη Στράτο.

Εκ μέρος του Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ευχαριστούμε τους παρακάτω, οι οποίοι και ανταποκρίθηκαν στη πρόσκλησή μας:

  1. το Κ. Π. Ε. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ – ΝΕΑΠΟΛΗΣ, μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκε τόσο παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού με θέμα την ανακύκλωση και τη κομματοποίηση όσο ενθάρρυνση και συμμετοχή των παιδιών σε δημιουργικό καθώς και σε θεατρικό παιχνίδι
  2. το Σύλλογο Γονέων του 2ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, που με τη σειρά του διαμόρφωσε μέρος του προαύλιου χώρου και έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να φυτέψουν  λουλούδια και αρωματικά φυτά
  3. τις Νηπιαγωγούς του 2ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, τόσο για την προετοιμασία και ενημέρωση που πραγματοποίησαν όλη την εβδομάδα στα νήπια για θέματα περιβαλλοντικής  ευαισθητοποίησης, όσο και γιατί το ότι μας δέχτηκαν πρόσχαρα  στο σχολείο τους. Ένα χώρο τόσο ευαίσθητο, τόσο δημιουργικό και συνάμα τόσο καλαίσθητο.
  4. Τους ιδιώτες κ. Σπυριδάκη Μιχάλη και συνάμα Πρόεδρο του Ν. Π. Δ. Δ. «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ καθώς και τον κ. Μαστοράκη Γιώργο, Πρόεδρο της Επιτροπής Γαλάζιων Σημαιών του Δήμου Ιεράπετρας, οι οποίοι έκαναν χορηγία δύο διπλούς κάδους ανακύκλωσης εσωτερικού χώρου.

Οι δράσεις συνεχίζονται τη Κυριακή 02 Απριλίου.

Σχετικό δελτίο τύπου θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.