Ανησυχία για την κατάσταση του Νοσοκομείου Ιεράπετρας – Ανάγκη για πιέσεις και άμεσες ενέργειες

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Ανησυχία για την κατάσταση του Νοσοκομείου Ιεράπετρας – Ανάγκη για πιέσεις και άμεσες ενέργειες

dimos-photomark-only-logoΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα 05.05.2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ανησυχία για την κατάσταση του Νοσοκομείου Ιεράπετρας – Ανάγκη για πιέσεις και άμεσες ενέργειες

[dropcap]Ε[/dropcap]πίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Ιεράπετρας πραγματοποίησε ο δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Υγείας, κ. Αντώνη Πετρά. Η επίσκεψη κατά την οποία πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον εκτελούντα χρέη διοικητή, ιατρό, κ. Πετράκη, τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων, κ. Τσικαλουδάκη και μέλη του Συλλόγου Εργαζομένων,  έγινε στο πλαίσιο ενημέρωσης του δημάρχου για τη λειτουργία του Νοσοκομείου και τα προβλήματα που συνεχίζει να  αντιμετωπίζει.

Ειδικότερα, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν αναλυτικά τα προβλήματα που εξακολουθούν να πλήττουν το Νοσοκομείο Ιεράπετρας, εμποδίζοντας την ομαλή λειτουργία του μεταξύ των οποίων τα κυριότερα αφορούν ελλείψεις σε ιατρικό και λοιπό προσωπικό άλλα και ελλείψεις σε αναλώσιμα και υγειονομικό υλικό.

Όπως αναφέρθηκε νευραλγικές κλινικές του Νοσοκομείου  εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα τόσο στη λειτουργία τους όσο και στον εφοδιασμό τους, ενώ πέραν από το πρόβλημα με την έλλειψη εφημεριών της Παθολογικής κλινικής, προβλήματα αντιμετωπίζουν πλέον και το Μικροβιολογικό τμήμα, καθώς και το Ακτινολογικό, τα οποία δε λειτουργούν κατά τις νυχτερινές ώρες λόγω έλλειψης προσωπικού.

Όπως τόνισε ο δήμαρχος, κ. Καλαντζάκης «η υπάρχουσα συνεχιζόμενη κατάσταση δυσχεραίνει τη λειτουργία του Νοσοκομείου και επίσης την εξυπηρέτηση των πολιτών, θέτοντας πρώτα απ’ όλα σε κίνδυνο την υγεία τους. Σε μια περιοχή με χιλιάδες κατοίκους και αρκετές χιλιάδες επισκέπτες, η απαίτηση για επαρκώς στελεχωμένο Νοσοκομείο δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση πολυτέλεια, αλλά αντίθετα επιτακτική ανάγκη.

Εμείς από πλευράς μας αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχει μια νέα Κυβέρνηση και δίνουμε πίστωση χρόνου, όμως χρειάζεται άμεσα να γίνουν ενέργειες και να βρεθούν λύσεις, για να υποστηρίξουμε ένα Νοσοκομείο που καλείται να καλύψει ανάγκες ενός μεγάλου μέρους της νοτιοανατολικής Κρήτης. Για το όλο θέμα είναι ενημερωμένος και ο κυβερνητικός Βουλευτής του νομού μας, κ. Δερμιτζάκης. Προσωπικά, ως δήμαρχος, δεσμεύομαι να εξαντλήσω τα όρια διαλόγου με τη ΔΥΠΕ. Θα θέσουμε βεβαίως το θέμα στην Επιτροπή Υγείας του Δήμου και βέβαια δεσμεύομαι να φέρω το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και βέβαια, αν χρειαστεί, που είμαστε βέβαιοι ότι θα χρειαστεί, να φτάσουμε μέχρι και τον Υπουργό, προκειμένου να γίνουν άμεσα ενέργειες, διεκδικώντας την υλοποίηση των  αυτονόητων για το Νοσοκομείο της Ιεράπετρας αιτημάτων».

Γραφείο Τύπου

[separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]