Ψήφισμα, συλλαλητήριο και άσκηση πιέσεων αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας αναφορικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Ψήφισμα, συλλαλητήριο και άσκηση πιέσεων αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας αναφορικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ψήφισμα, συλλαλητήριο και άσκηση πιέσεων αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας αναφορικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου

ds-nosokomeio

Σε κατεπείγουσα συνεδρίαση  συνήλθε  το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας  την Τετάρτη 27 Μαϊου με μοναδικό θέμα  τη λήψη απόφασης αναφορικά με τη  λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Κέντρου Υγείας Ιεράπετρας.

Στη συνεδρίαση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Βουλευτής Λασιθίου, κ. Κ. Δερμιτζάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας, κ. Μανόλης Κλώντζας, ο Περιφερειακός Σύμβουλος, κ. Νίκος Δασκαλάκης και εκπρόσωποι από τον Σύλλογο Εργαζομένων του Νοσοκομείου, την Επιτροπή Αγώνα και τον τομέα του ΕΚΑΒ Ιεράπετρας.

Μετά τις μέχρι σήμερα ενέργειες και με τα συνεχιζόμενα προβλήματα να επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία του Νοσοκομείου, δημιουργώντας μια ασφυκτική κατάσταση, το Δημοτικό Συμβούλιο κλήθηκε να προχωρήσει στη λήψη απόφαση σχετικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου και στην έκδοση ψηφίσματος, ενώ συζήτηση έγινε και για τις επόμενες κινήσεις με στόχο την εξεύρεση λύσεων.

Όπως τονίστηκε τα προβλήματα του νοσοκομείου εξακολουθούν να παραμένουν και να πολλαπλασιάζονται παρά τις διαβεβαιώσεις που κατά καιρούς δίνονται με την  κατάσταση να γίνεται πλέον ανησυχητική. Μετά τα προβλήματα με την Παθολογική και  την Γυναικολογική Κλινική και τις ελλείψεις σε προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, προβλήματα αντιμετωπίζει τώρα και το Ακτινολογικό και Μικροβιολογικό Τμήμα τα οποία αδυνατούν να λειτουργήσουν κατά τις νυχτερινές ώρες λόγω έλλειψης προσωπικού, ενώ χωρίς εφημερίες για αρκετές μέρες μένει και το Παιδιατρικό.

Όπως  χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δήμαρχος, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης στην εισήγησή του, στην οποία έκανε αναλυτική αναφορά στις μέχρι σήμερα κινήσεις της Δημοτικής Αρχής για το θέμα του Νοσοκομείου «οι σοβαρές ελλείψεις και τα προβλήματα οδηγούν σε αποψίλωση και μαρασμό, κάνοντας την υπάρχουσα κατάσταση συνεχώς να χειροτερεύει. Αυτό που σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να απαιτήσει  είναι άμεσες και ουσιαστικές παρεμβάσεις εξυγίανσης, αφού  δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να επιτρέπουμε   μια μεγάλη περιοχή στη νότια Κρήτη, όπως είναι η ευρύτερη περιοχή της Ιεράπετρας, που μάλιστα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες φιλοξενεί χιλιάδες επισκέπτες, να  μένει υγειονομικά ακάλυπτη, έχοντας να αντιμετωπίσει σοβαρές συνέπειες από το οξύ αυτό πρόβλημα»

Για το εν λόγω θέμα μετά τις τοποθετήσεις των Δημοτικών Παρατάξεων και την κατάθεση γραπτής πρότασης από την επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, την οποία ωστόσο δεν έθεσε σε ψηφοφορία, το Δημοτικό Συμβούλιο ομόφωνα αποφάσισε την έκδοση ψηφίσματος  και την πραγματοποίηση  συλλαλητηρίου την Τετάρτη 10 Ιουνίου, ενώ παράλληλα  αποφάσισε αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον Δήμαρχο, τους επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων, μέλη της Επιτροπής Εργαζομένων του Νοσοκομείου και της Επιτροπής Αγώνα να μεταβεί στους αρμοδίους προκειμένου για μια ακόμη φορά να ασκήσει  πιέσεις για την εξεύρεση άμεσων λύσεων.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ