Δελτίο Τύπου : Οργάνωση των υπηρεσιών και ανάλυση των οικονομικών, οι δύο άμεσοι στόχοι του δήμου Ιεράπετρας

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής. Σας προσκαλούμε στις 8-12-2025, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετραςπου θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:   Θέματα Ημερήσιας Διάταξης 1  Έγκριση εκδρομής […]

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης σας προσκαλεί στη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου, τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 18.00 στην κεντρική πλατεία της πόλης. Η Ιεράπετρα ντύνεται στα γιορτινά της και μετατρέπεται σε μια λαμπερή χριστουγεννιάτικη πολιτεία, με ένα μοναδικό πρόγραμμα εκδηλώσεων που θα πλημμυρίσει την πόλη με φως, μουσική και γιορτινή διάθεση. Ελάτε να μοιραστούμε τη μαγεία των ημερών, να γιορτάσουμε όλοι μαζί και να υποδεχθούμε τη νέα χρονιά με αγάπη και αισιοδοξία!
Σας προσκαλούμε σε συνεδρίαση, την 4η Δεκεμβρίου 2025 ημέρα Πέμπτη και ώρα 12.00 , στην αίθουσα ‘’ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ’’ του Δήμου Ιεράπετρας, στον 1ο όροφο στην οδό Δημοκρατίας 31, για να συζητήσουμε το παρακάτω θέμα:

Δελτίο Τύπου : Οργάνωση των υπηρεσιών και ανάλυση των οικονομικών, οι δύο άμεσοι στόχοι του δήμου Ιεράπετρας


dimos-photomark-only-logo
ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα 24.09.2014

Δελτίο Τύπου

Οργάνωση των υπηρεσιών και ανάλυση των οικονομικών, οι δύο άμεσοι στόχοι του δήμου Ιεράπετρας

[dropcap]Μ[/dropcap]ε βασικούς στόχους την οργάνωση των υπηρεσιών και την ανάλυση των οικονομικών στοιχείων του δήμου, ο αντιδήμαρχος οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών, κ Φραγκούλης ξεκίνησε τη θητεία του στο δήμο Ιεράπετρας.

Έχοντα σαν πρώτιστο μέλημά του την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών  στον πολίτη και την υποστήριξη των εργαζομένων στο καθημερινό τους έργο, το τρέχον διάστημα   προχωρά την ανακατανομή του προσωπικού και την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών με στόχο πάντα τη δημιουργία ενός ευέλικτου πλαισίου εργασίας και εξυπηρέτησης εργαζομένων και πολιτών αντίστοιχα.

Τοποθετήσεις υπαλλήλων σε νέες θέσεις με ανακατανομή του προσωπικού,  ανάθεση καθηκόντων, αρμοδιοτήτων και αντικειμένων, για την κάλυψη αναγκών και την υποστήριξη των υπηρεσιών, αλλά και μηχανοργάνωση  με στόχο την ευελιξία και την αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι μερικές από τις βασικές προτεραιότητες της υπηρεσίας με τις οποίες ασχολείται την τρέχουσα περίοδο.

Παράλληλα, η ανάλυση των οικονομικών στοιχείων του δήμου, ο προσδιορισμός των εσόδων, των εξόδων, των ανείσπρακτων οφειλών αλλά και των οικονομικών υποχρεώσεων είναι σημαντικά θέματα που απασχολούν την υπηρεσία, αφού αποτελούν προϋποθέσεις για σωστό  προγραμματισμό, δρομολόγηση και υλοποίηση έργων, παρεμβάσεων και βέβαια ανάπτυξη και πρόοδο.

Στη φάση αυτή προβαίνουμε στον έλεγχο τον οικονομικών δηλώνει ο αντιδήμαρχος διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών, κ. Φραγκούλης.  Έχοντας μια πλήρη ανάλυση των οικονομικών δεδομένων θα μπορούμε να ελέγξουμε την ανταποδοτικότητα και τους τομείς που αντιμετωπίζουν πρόβλημα προκειμένου να προβούμε σε εξορθολογισμό των οικονομικών μέσα από στοχευμένες κινήσεις 

Όπως τονίζει ο κ. Φραγκούλης «θέλουμε και προσπαθούμε να οργανώσουμε τις υπηρεσίες του δήμου Ιεράπετρας, στηρίζοντας αφενός το δύσκολο καθημερινό έργο των εργαζομένων και  παρέχοντας αφετέρου  ποιοτικές και σύγχρονες υπηρεσίες στους δημότες μας. Στόχος μας είναι ο δήμος Ιεράπετρας να  αποκτήσει  μια νέα πιο αντιπροσωπευτική εικόνα αντάξια των δυνατοτήτων του».

 

Γραφείο Τύπου

 [separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]