Πρωταθλήτρια του 1ου Εργασιακού Λασιθίου η ομάδα των Αγροτών από τον Δήμο Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Πρωταθλήτρια του 1ου Εργασιακού Λασιθίου η ομάδα των Αγροτών από τον Δήμο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 28.6.2016

Δελτίο Τύπου

Πρωταθλήτρια του 1ου Εργασιακού Λασιθίου η ομάδα των Αγροτών από τον Δήμο Ιεράπετρας – Συγχαρητήρια στους πρωταθλητές και τους συμμετέχοντες από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας

[dropcap]Π[/dropcap]ρωταθλήτρια του  1ο  Εργασιακού Μπάσκετ Λασιθίου αναδείχτηκε η ομάδα των Αγροτών από τον Δήμο Ιεράπετρας στο 1ο Final Four Εργασιακού Μπάσκετ Λασιθίου που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 25 & 26 Ιουνίου 2016 στον Άγιο Νικόλαο.

P1160542

Σε μια διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στον νομό Λασιθίου με τη συνεργασία του Δήμου Ιεράπετρας, του Δήμου Σητείας και του Δήμου Αγίου Νικολάου, οι πρωταθλητές του 1ου Εργασιακού Πρωταθλήματος Μπάσκετ Δήμου Ιεράπετρας στέφτηκαν και πρωταθλητές Εργασιακού Λασιθίου κερδίζοντας 69 -55 το Astron Hotel, εκπροσωπώντας έτσι τον νομό Λασιθίου στο Παγκρήτιο Final Four πρωταθλητών εργασιακών από τους τέσσερις νομούς της Κρήτης.

IMG 3235

Τα θερμά του συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες και τους πρωταθλητές εξέφρασε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, ο οποίος παραβρέθηκε στον τελικό που διεξήχθη το απόγευμα της Κυριακής στο κλειστό Αγίου  Νικολάου συνοδευόμενος από τον πρόεδρο  της Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Εργασιακού Δήμου Ιεράπετρας, κ. Ηλία Νταραρά, τον πρόεδρο της Επιτροπής Αγροτικών Θεμάτων του Δήμου Ιεράπετρας, κ. Μανώλη Βρυγιωνάκη και τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ιεράπετρας και Νοτιοανατολικής Κρήτης, κ. Γιώργο Βαρδάκη.

P1160531

Όπως ανέφερε «Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες και τους υποστηρικτές των εργασιακών πρωταθλημάτων των δήμων του νομού και βέβαια στην πρωταθλήτρια ομάδα του 1ου Εργασιακού Λασιθίου, την ομάδα των Αγροτών. Υποστηρίζοντας τον εργασιακό αθλητισμό, ενισχύουμε κάθε προσπάθεια αυτού, αυτό άλλωστε μαρτυρά και η παρουσία μας εδώ, εκφράζοντας για άλλη μια φορά τη στήριξή μας και τα θερμά μας συγχαρητήρια στους συντελεστές της διοργάνωσης. Αξίζουν ιδιαίτερα συγχαρητήρια, τόνισε ο Δήμαρχος, στην πρωταθλήτρια ομάδα της διοργάνωσης, την ομάδα των αγροτών για τη διάκρισή της στο Εργασιακό Λασιθίου.  Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και στην παγκρήτια διοργάνωση».

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας