Συνάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας με τους Συμβασιούχους της Κοινωφελούς Εργασίας

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Συνάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας με τους Συμβασιούχους της Κοινωφελούς Εργασίας

Ιεράπετρα 29.12.2017

 

Δελτίο Τύπου

Συνάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας με τους Συμβασιούχους της Κοινωφελούς Εργασίας

[dropcap]Τ[/dropcap]ις θερμές ευχαριστίες του για την πολύτιμη συνεισφορά τους εξέφρασε εχθές ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης στη συνάντηση που πραγματοποίησε με τους συμβασιούχους της κοινωφελούς εργασίας ενόψει της επερχόμενης λήξης της οκτάμηνης σύμβασης τους.

Στη συνάντηση που ήταν παρόντες μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των εργαζομένων O.Τ.Α. Λασιθίου κ.Ανδρέας Φραγκούλης και διευθυντές των υπηρεσιών που απασχόλησαν τους εργαζόμενους, εκφράστηκε ομόφωνα η επιθυμία να παραμείνουν στη θέση τους οι συμβασιούχοι καθώς προσφέρουν σημαντικό έργο στις θέσεις που αναλαμβάνουν.

synanthsh-symvasiouxoi

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Κ. Καλαντζάκης στους παρευρισκόμενους:

«Η συμβολή όλων σας αλλά και του καθενός ξεχωριστά αυτούς τους οχτώ μήνες ήταν μια ανάσα πνοής για το Δήμο μας.

Είμαι και θα συνεχίσω να είμαι δίπλα στους συμβασιούχους που βοηθούν να ξεπεραστούν προβλήματα στο Δήμο μας.

Η πολύτιμη βοήθειά σας, σε τμήματα που χρήζουν ενίσχυσης λόγω αυξημένου φόρτου εργασίας και έλλειψης μόνιμου προσωπικού, ήταν καθοριστική.

Αναγνωρίζω την τεράστια προσφορά σας και με λυπεί ιδιαίτερα η λήξη της συνεργασίας μας.

Ευχαριστώ εγκάρδια τον καθένα από εσάς για την εργατικότητα, τη συνέπεια και το ήθος που επιδείξατε τους οχτώ αυτούς μήνες και προσδοκώ θερμά την επιστροφή σας.»