Ευχές από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας στους μαθητές των πανελλαδικών εξετάσεων

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Ευχές από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας στους μαθητές των πανελλαδικών εξετάσεων

Ιεράπετρα 16.5.2016

Δελτίο Τύπου

Ευχές από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας στους μαθητές των πανελλαδικών εξετάσεων

dimarxos epex

«Αγαπητά μας παιδιά

Με αφορμή την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων, σας εύχομαι ολόψυχα από καρδιάς  καλή δύναμη και καλή επιτυχία.

Η δοκιμασία που σήμερα ξεκινά, σύνθετη και απαιτητική, ολοκληρώνει την μαθητική σας διαδρομή, αποτελώντας παράλληλα ένα μεγάλο και όμορφο νέο βήμα για την εκπλήρωση των ονείρων σας και την μελλοντική επαγγελματική σας σταδιοδρομία.

Σ’ αυτή τη νέα και σημαντική προσπάθεια σας εκφράζω την αμέριστη συμπαράσταση μας, ευχόμενος το αποτέλεσμα να δικαιώσει τις προσπάθειες και  τους κόπους σας, οδηγώντας σας στην επιτυχία.

Σε μια δύσκολη εποχή, όπως τη σημερινή, όλοι εσείς, είστε η ελπίδα μας για ένα καλύτερο αύριο, για μια δυνατή, υγιή και ανθρώπινη κοινωνία.

Εύχομαι λοιπόν ολόψυχα, εν όψει των πανελλαδικών εξετάσεων, σε εσάς και στους συμπαραστάτες των προσπαθειών σας, τους γονείς και τους καθηγητές σας,  ψυχική δύναμη, επιμονή, υπομονή και καλή επιτυχία.

Ο Δήμος Ιεράπετρας και όλοι εμείς θα στεκόμαστε πάντα αρωγοί δίπλα σας, αγωνιζόμενοι για να σας προσφέρουμε έναν καλύτερο δήμο, έναν καλύτερο τόπο και μια πιο δυνατή κοινωνία.

Καλή επιτυχία!

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

Θεοδόσιος Καλαντζάκης»