Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 5ος αγώνας δρόμου «Τρέχουμε και Συντρέχουμε» στην Ιεράπετρα

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 5ος αγώνας δρόμου «Τρέχουμε και Συντρέχουμε» στην Ιεράπετρα

Ιεράπετρα 11.5.2017

Δελτίο Τύπου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 5ος αγώνας δρόμου «Τρέχουμε και Συντρέχουμε» στην Ιεράπετρα – Θερμά Συγχαρητήρια στο 2ο Γενικό Λύκειο Ιεράπετρας από το Δημοτικό  Κοινωνικό Παντοπωλείο

[dropcap]M[/dropcap]ε μεγάλη επιτυχία και αρκετές συμμετοχές  πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Μαϊου 2017 ο 5ος αγώνας δρόμου «Τρέχουμε και Συντρέχουμε» που διοργάνωσε το 2ο Γενικό Λύκειο Ιεράπετρας σε συνεργασία με το Δήμο Ιεράπετρας και το Κοινωνικό Παντοπωλείο.

Στέλνοντας και φέτος το μήνυμα της κοινωνικής προσφοράς και της στήριξης  κοινωνικών δομών,  οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Ιεράπετρας υποστήριξαν για 5η συνεχή χρονιά μια σπουδαία διοργάνωση και συγκέντρωσαν τρόφιμα για την ενίσχυση του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου.

trexoume kai syntrexoume 1

Αρκετοί ήταν οι πολίτες και τα παιδιά που έλαβαν μέρος στις διάφορες κατηγορίες αγώνων, ενώ αρκετά ήταν και τα τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν από τους αθλητές αλλά και τους φιλάθλους που παρακολούθησαν τους αγώνες.

Την εξαίρετη αθλητική διοργάνωση που για 5η συνεχή χρονιά πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Ιεράπετρας  υποστήριξαν επιχειρήσεις της πόλης, ενώ τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ιεράπετρας, κ. Ηλίας Νταραράς, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας, κ. Γιώργος Ασπραδάκης, η Συντονίστρια του Κοινωνικού Παντοπωλείου, κα. Κική Χασάπη – Φρονιμάκη, ο Πρόεδρος του ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α, κ. Μανώλης Γεωργαλάκης, ο Διευθυντής του 2ο Λυκείου,  κ. Χρήστος Μιχαήλ, Δημοτικοί Σύμβουλοι, μέλη της Επιτροπής Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου,  εκπαιδευτικοί και πλήθος κόσμου.

trexoume kai syntrexoume 2

Τις θερμές ευχαριστίες εκ μέρους της Επιτροπής Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου στους μαθητές και τις μαθήτριες του 2ου Λυκείου, στη Διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς, στο Δήμο Ιεράπετρας και το ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α αλλά και στις επιχειρήσεις που υποστήριξαν τη διοργάνωση  εκφράζει η Συντονίστρια του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Ιεράπετρας, κα. Κική Χασάπη – Φρονιμάκη.

trexoume kai syntrexoume 3

Όπως αναφέρει «Ευχαριστούμε θερμά τον διευθυντή, τους καθηγητές και τους μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Ιεράπετρας για τη διοργάνωση του 5ου αγώνα δρόμου «Τρέχουμε και Συντρέχουμε». Παράλληλα ευχαριστούμε ιδιαίτερα όλες τις επιχειρήσεις που υποστήριξαν την πραγματοποίηση του αγώνα και συγκεκριμένα την επιχείρηση ΑΦΟΙ Προϊστάκη, τα ζαχαροπλαστεία Βετεράνο, Βυζάντιο, Έναστρον, Κορνάρος, Κορονάτο, Παπαδάκης, Παράδοση, Περυσινάκης, Ρεγγίνα, Σελέκτ, Ταρτούφο, Χρυσοφάκης, την κα. Ντενίζ Δημογεροντάκη και την επιχείρηση waikiki, επίσης τον Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, την ΕΔΙΚ και το Τμήμα Τροχαίας Ιεράπετρας.  Με την πραγματοποίηση της αξιόλογης αυτής δράσης οι μαθητές του 2ο Γενικού Λύκειο Ιεράπετρας υποστήριξαν έμπρακτα συνανθρώπους μας σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας και δυσκολιών. Τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια!» τόνισε η Συντονίστρια του Κοινωνικού Παντοπωλείου, κα. Κική Χασάπη – Φρονιμάκη.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας