Aπομακρύνονται οι παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Aπομακρύνονται οι παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι

Ιεράπετρα 30.3.2016

Δελτίο Τύπου

Μετά από αίτημα της Υπηρεσίας Καθαριότητας απομακρύνονται οι παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι

Μετά από αίτημα της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Ιεράπετρας, πραγματοποιείται την τρέχουσα περίοδο η διαδικασία απομάκρυνσης από συνεργεία του ΟΤΕ των παλαιών τηλεφωνικών θαλάμων που ήταν τοποθετημένοι σε διάφορα σημεία της πόλης, καθώς επίσης και σε σημεία των Τοπικών Κοινοτήτων.

Μέχρι και σήμερα έχουν απομακρυνθεί περίπου 25 παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι καρτοτηλεφώνων, οι οποίοι θα οδηγηθούν στην ανακύκλωση, ενώ είναι σε εξέλιξη η απομάκρυνση και των υπολοίπων.

1456

Όπως δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του δήμου Ιεράπετρας, κ. Αργύρης Πανταζής «η συγκεκριμένη παρέμβαση γίνεται μετά από αίτημα της Υπηρεσίας Καθαριότητας, καθώς είχε παρατηρηθεί ότι σε πολλά σημεία υπήρχαν εγκαταλελειμένοι τηλεφωνικοί θάλαμοι που δημιουργούσαν αισθητική ρύπανση και αποτελούσαν εστίες αφισορύπανσης και συγκέντρωσης απορριμμάτων».

«Σκοπός είναι να αποκατασταθεί η κακή εικόνα που δημιουργείται από τέτοιου είδους εγκαταλελειμένες και ανενεργές υπαίθριες συσκευές εν όψει και την έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου και της ανάγκης να προβούμε σε στοχευμένες παρεμβάσεις καθαρισμού και βελτίωσης της εικόνας τόσο της πόλης όσο και των Τοπικών Κοινοτήτων, καθώς και των παραλιακών οικισμών».

«Στην προσπάθεια αυτή ευχαριστούμε θερμά», ανέφερε ο κ. Πανταζής, «την Τεχνική Υπηρεσία του ΟΤΕ Ιεράπετρας, καθώς και τον υπεύθυνο έργου κ. Γιώργο Παξιμαδάκη για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας και την ουσιαστική συμβολή στην συλλογική προσπάθεια να  κρατήσουμε την πόλη μας καθαρή. »

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας