Aπομακρύνονται οι παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Aπομακρύνονται οι παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι

Ιεράπετρα 30.3.2016

Δελτίο Τύπου

Μετά από αίτημα της Υπηρεσίας Καθαριότητας απομακρύνονται οι παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι

Μετά από αίτημα της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Ιεράπετρας, πραγματοποιείται την τρέχουσα περίοδο η διαδικασία απομάκρυνσης από συνεργεία του ΟΤΕ των παλαιών τηλεφωνικών θαλάμων που ήταν τοποθετημένοι σε διάφορα σημεία της πόλης, καθώς επίσης και σε σημεία των Τοπικών Κοινοτήτων.

Μέχρι και σήμερα έχουν απομακρυνθεί περίπου 25 παλαιοί τηλεφωνικοί θάλαμοι καρτοτηλεφώνων, οι οποίοι θα οδηγηθούν στην ανακύκλωση, ενώ είναι σε εξέλιξη η απομάκρυνση και των υπολοίπων.

1456

Όπως δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του δήμου Ιεράπετρας, κ. Αργύρης Πανταζής «η συγκεκριμένη παρέμβαση γίνεται μετά από αίτημα της Υπηρεσίας Καθαριότητας, καθώς είχε παρατηρηθεί ότι σε πολλά σημεία υπήρχαν εγκαταλελειμένοι τηλεφωνικοί θάλαμοι που δημιουργούσαν αισθητική ρύπανση και αποτελούσαν εστίες αφισορύπανσης και συγκέντρωσης απορριμμάτων».

«Σκοπός είναι να αποκατασταθεί η κακή εικόνα που δημιουργείται από τέτοιου είδους εγκαταλελειμένες και ανενεργές υπαίθριες συσκευές εν όψει και την έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου και της ανάγκης να προβούμε σε στοχευμένες παρεμβάσεις καθαρισμού και βελτίωσης της εικόνας τόσο της πόλης όσο και των Τοπικών Κοινοτήτων, καθώς και των παραλιακών οικισμών».

«Στην προσπάθεια αυτή ευχαριστούμε θερμά», ανέφερε ο κ. Πανταζής, «την Τεχνική Υπηρεσία του ΟΤΕ Ιεράπετρας, καθώς και τον υπεύθυνο έργου κ. Γιώργο Παξιμαδάκη για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας και την ουσιαστική συμβολή στην συλλογική προσπάθεια να  κρατήσουμε την πόλη μας καθαρή. »

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας